نظام سلطه از پیشرفت ملت ایران هراس دارد
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، ' محمدرضا رحیمی' ظهر امروز(دوشنبه) درجلسه هیات امنای پارك فناوری پردیس گفت: پیشرفت ملت ایران شكل جهشی به خود گرفته و این درست همان چیزی است كه نظام سلطه و دشمنان ملت ایران از آن هراس دارند و همه فشارها و تحریم‌های آنان نه به خاطر انرژی هسته ای بلكه برای متوقف كردن ملت ایران در مسیر رشد و شكوفایی است.

وی اظهار داشت:آمار وارقام و دستوردهای پارك فناوری پردیس نشان از تحول و جهش در عرصه علم و فناوری دارد و پیشرفت‌های حاصل شده در این پارك مایه افتخار و سربلندی است.

معاون اول رییس جمهوری با اشاره به تحولات و پیشرفت‌های حاصل شده در پارك فناوری پردیس ازتلاش وخلاقیت دست اندركاران پارك فناوری پردیس تشكر كرد و بر لزوم توسعه امكانات و توجه بیشتر به این پارك تاكید كرد.

رحیمی تصریح كرد: ایران امروز با ایران گذشته بسیار تفاوت دارد و كشوری كه در گذشته با ركود مواجه بود، امروز در سطح جهانی حرفهای زیادی در عرصه علم و فناوری برای گفتن دارد و اهمیت ویژه این رشد علم و فناوری بدین خاطر است كه این دستاوردها در شرایط تحریم و ظلم و ستم دشمنان حاصل شده است.

در این جلسه گزارشی از مهمترین اقدامات انجام شده و دستاوردهای پارك فناوری پردیس در یك سال گذشته ارائه شد كه معرفی محصولات جدید و ارتقاء‌یافته پارك، توافقنامه‌های همكاری با شركت‌های خارجی، همكاری‌های گروهی، معرفی محصولات استراتژیك و محصولات منجر به خودكفایی و داروهای منحصر به فرد پارك فناوری پردیس از جمله این دستاوردها بود.

در این نشست همچنین بودجه پارك فناوری پردیس در سالهای 89، 90 و 91 مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و آیین نامه های عضویت و استقرار در مجموعه- حمایت‌های پارك از شركت‌های دانش‌بنیان- تاسیس شبكه فن‌بازار ملی ایران و ایجاد واحد‌های اقماری پارك نیز به تصویب رسید.

سیام/9121





:: برچسب‌ها: خیابان , عکس ها , قدیمی ,
:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: